یادداشت های من

یادداشت های من

یادداشت های من

یادداشت های من

حق انتخاب

همه انسانها حق زندگی و گزینش دارند و هیچ کس به هیچ دلیلی حق گرفتن جان انسان دیگری را ندارد.

حسرت زندگی دیگران را نخوریم !

بیایید هرگز حسرت زندگی دیگرانی که از درونشان ناآگاهیم را نخوریم و آنها را قضاوت نکنیم. دل بی غم در این عالم نباشد، تک تک ما مشکلاتی داریم و هر قلبی دردی دارد، تنها چگونگی نشان دادن و ابراز آن متفاوت است. برخی آنرا در چشمانشان پنهان می‌کنند و برخی دیگر در لبخندشان. 

هرگز اهدافت رو کوچک نکن تلاشت را بیشتر کن

آرزوهایت را با خودکار و راه‌های رسیدن به آنها را با مداد بنویس. قرار نیست هدف تغییر کند، ولی مسیرها احتمالا به تغییر نیاز خواهند داشت. اگر فاصله رسیدن به اهدافت زیاده، هرگز اهدافت رو کوچک نکن، تلاشت رو بیشتر کن !

هیچ راهی به بن بست نمی رسد

هیچ راهی به بن بست نمی‌رسد. آنچه به بن بست ختم می شود، بی‌حرکتی است چون راهها همیشه به راهی، دریچه‌ای یا روزنی خواهند رسید. ریشه هر بن بستی در اندیشه بی حرکت ماست. بجای نقد کردن یا ایده آل گرا بودن، عمل کن و از شکست نترس! زندگی به ترسوها مدال نمی‌دهد ولی به کسانیکه حتی شکست خورده اند مجال پیروزی خواهد داد. 

ویکتور هوگو

من اشخاص زنده را کسانی می دانم که مبارزه می کنند. بدون مبارزه، زندگی مرگ است.

«ویکتور هوگو»